torsdag 22 juli 2021

Helgfrågan v.29

Då var det alltså dags för Helgfrågan Sommar och vad innebär det då.
Jo, varje vecka väljer ni en eller flera av dessa frågor att besvara;

1. Vad läser du nu?
2. Har du något boktips?
3. Har du ett semestertips att dela med dig av?

Det blir ett boktips, denna norska deckare tyckte jag var superspännande. Det var som att läsa värsta amerikanska actionfilm, fast på norska, den är översatt förstås men ni förstår vad jag menar. Men den är ganska tuff och huvudpersonen var nog en mirakel människa.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. Blev så frestad att läsa den! Nu finns den på min minneslista på biblioteket. :)

    SvaraRadera
  2. En för mig helt ny norsk deckargubbe.

    SvaraRadera
  3. Den boken gillade jag. Verkligen spännande!

    SvaraRadera
  4. Den boken har synts lite överallt, låter spännande och 😎 tuff.

    SvaraRadera
  5. Himlen skall gråta blod gillade jag verkligen.

    SvaraRadera