onsdag 21 juli 2021

Kommande böcker - Fysiska böcker

Snart är semestern slut på både gott och ont. Därför har jag kollat in vad för böcker som kommer ut i augusti. Det är böcker som jag är intresserad av så det är nog mest deckare.
Äntligen kommer Liza ut med en ny deckare, jag har läst alla hennes tidigare, den 19/8 kommer den ut på Piratförlaget.
Sarah har mest skrivit feelgood innan men hos Harper Collins Nordic kommer hon ut med en deckare.
Christinas fjärde bok i Forsete serien så jag ligger tre efter hoppas jag hinner det innan den 17/8 när boken kommer ut på Albert Bonniers förlag
Fagerlund skriver bra böcker, denna kommer ut 19/8 hos Norstedts.
Birgitta kommer ut med en ny bok och hon har också bytt förlag till Piratförlaget. den 23/ 8 kommer den ut.
Låter som en bok för mig, den kommer ut på Printz den 3/8.
Väldigt läskigt omslag till Elinas deckare som utkommer på Bokfabriken den 16/8.
En deckare som utspelar sig i Åre detta ska bli en serie och jag är väldigt nyfiken. Utkommer den 25/8 på Modernista.
En deckare om pandemin, kan vara intressant utkommer på Modernista 25/8.
Ordberoende förlag släpper en deckare den 19/8, verkar intressant.
📚📚📚📚
Om jag missat någon godbit kommentera gärna.

2 kommentarer :

  1. Överlevaren låter jätteintressant! Den hade jag helt missat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vem vet den kanske trillar in i lådan.

      Radera