måndag 21 februari 2022

Helgen hos barnbarnen

Bilar och tåg är det som barnbarnen gillar mest.
Noahs är mörkblå och Vidars turkos.
Här har vi byggt upp tågbanan.
Morbror är en favorit hos barnen.
Lilla Vidar blev så trött efter maten.
Paketöppning för de två födelsedagsbarnen, min dotter fyller den 24/2 och jag den 17/2.
Noah hjälper gärna till med öppnandet.
Pauline fick ett spel.
Jag fick ett spel med söta katter,
Sen mumsade vi på semmelkladdkaka, så himla gott.
Lite pusslande blev det också.
Hemfärden blev en lång väntan i Jönköping innan min buss tog mig vidare, gissa vad jag gjorde då?

4 kommentarer :

  1. Vad mysigt du har haft hos din fina familj! (En bok i handväskan/packningen är ett måste - hur överlever man annars alla trista väntsalar och perronger?!)

    SvaraRadera
  2. vilken bedårande bild på barnbarnet som gnor in köttfärssås i ögat! fina bilder allesammans. jag gissar att du åkte upp och ner i rulltrappan så många gånge du bara hann!👀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev en ordentlig tvätt kan jag lova. Jag kan tala om att det finns alltid något att titta på, en kvinna åkte upp och ner med hundmat. 😲

      Radera