onsdag 2 februari 2022

Månadens bookie. Vad ska jag välja?

Då är det dags för månadens bookie val som vanligt fem böcker att välja på.
Denna månaden var det inte lätt.
1️⃣ FAS 3 är en spänningsroman om ett medicinskt experiment som går helt tokigt, det gillar jag skarpt.
2️⃣ Papperspalaset är en roman om en tre barnsmamma som hoppar över skaklarna fast hon är lyckligt gift. Den boken väljer jag inte, om jag blir sugen kan jag lyssna på den.
3️⃣ Allt för dig handlar om Malin bor på Visingsö med sin familj så hjälper hon Elma med skyddad identitet sen blir allt lite annorlunda.
Det är en deckare och den har fått bra kritik.
4️⃣ Elsie och allting därefter en roman om tre generationer kvinnor och deras liv. Säkert bra men lockar inte mig lika mycket.
5️⃣ Mitt namn är Firekeeper är en slags deckare och handlar om Daunis som tar hand om sina sköra mamma men så inträffar ett mord.
För mig går 2 och 4 bort direkt men det lämnar tre böcker kvar.
Vad ska jag välja??
Bookie är en bokprenumeration där om du väljer signa upp för ett år för en bok för 149kr med frakt och allt. Du får välja på månadens böcker eller från tidigare månadsböcker.
Kolla här Bookie

5 kommentarer :

  1. ta Fas 3, vetja. vad är Bookie?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men jag gör nog det. Jag la till så du kan läsa om Bookie

      Radera
    2. tack! har tittat igenom. jättebra böcker varje månad. inga problem att välja bok. jag förmodar att en ska välja minst en bok per månad? har inte hört talas om denna bokklubb tidigare

      Radera
    3. Man kan spara om man inte hittar någon då har du det till godo.

      Radera
  2. Jag tog Mitt namn är Firekeeper. Har hört mycket bra om den!

    SvaraRadera