torsdag 5 september 2019

Helgfrågan v. 36

Nu är det redan september, det är helt tokigt vad tiden går fort. September innebär Bokmässa, alla bokälskares stora fest.
Det är jätteroligt att vara där men även lite jobbigt, för det är ljud och folk överallt.

Ska du på Bokmässan i år?

Bonusfråga: Vilken bok känner du att du måste köpa in?
Mina svar:
Jag kanske ska på Bokmässan men inget säkert än.
Jag vill absolut ha Vivecas nya bok när den kommer ut.
Vinnarna
1.a pris Hoi-paktet-Mrs Callaway
Fiona Cummins Samlaren-Sara 
Anteckningsbok-Bokbesatt
Grattis till er mejla mig på eggetbok@gmail.com 


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

10 kommentarer :

  1. Återstår ju ett antal dagar tills mässan slår upp portarna, så KANSKE hinner man ändra stt beslut att avstå ... fast troligen inte. Trevlig helg till dig!

    SvaraRadera
  2. Blir nog inte bokmässan år, men det hade varit kul. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. jag bor ju i Göteborg men i år blir det Finland med äldsta barnbarnet i stället, trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ja jag undrar om jag någonsin kommer att åka dit. Kanske kanske...

    SvaraRadera
  5. Aldrig varit på Bokmässan, har väl varit för långt dit för att ens tänka på det, dessutom jobbade man eller var tvungen att återhämta sig från jobb... och numera är sådana mässor inget jag ens skulle klara av att bevista. Tyvärr. Men säkert roligt för dom som är fullt friska och funktionsdugliga, kan jag tänka. Inte läst något av Viveca Sten, men många verkar ju gilla Sandhamnsdeckarna, bl.a. min syrra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo man bör vara frisk så därför är jag tveksam i år.

      Radera