tisdag 10 september 2019

Utmaning: Authors & Characters - John

Jag har hittat en ny liten bloggutmaning och det är Lyrans Noblesser som håller i den.
Berätta om en författare och en litterär karaktär som båda bär veckans utvalda namn. Var gärna fantasifulla med namnen, de kan vridas och tänjas, gälla alla kön, olika versioner i olika länder o s v. Improvisera! Varje måndag lägger jag upp ett inlägg med veckans namn och mina val. Lägg upp era egna inlägg, släng in en länk i mina kommentarer, besök varandra för att få lästips och kommentera gärna.
John Green Förr eller senare exploderar jag, ni bara måste läsa denna bok, så bra. Fast dagen efter på jobbet var jag inte så snygg, svullna ögon liksom.
Denna har jag inte läst men serien heter Lord John Grey så boken handlar om en John.

4 kommentarer :

  1. Håller med dig om John Greens bok - oj vad jag grät!

    SvaraRadera
  2. Jag skäms lite att erkänna att jag inte läst John Green, förstår att jag missat ngt bra. Outlander har jag precis börjat netflixa. Kanske ingår din John i den serien?

    SvaraRadera