onsdag 20 juli 2022

Nytt i hyllan v.28-29

Denna är läst och recenserad redan.
Denna köpte jag i vår bokhandel, jag har läst del 1.
Denna känns spännande.
Barnböcker en del redan lästa.
Mer gulliga barnböcker.
Dilly dygnbagge och andra kul barnböcker.
Havets kalsonger lät kul.
Ett rec. ex och min Bookiebok.

Musso är min nya favoritförfattare så var tvungen att ha denna.

Passade då på att beställa bokmärken från Adlibris med, men tyvärr var de helt förstörda.

Magneten fungerar ej längre och de är helt skrynkliga.

Så besviken de kostade ändå 45 kronor.

3 kommentarer :

  1. mycket nytt, tråkigt med bokmärkena, borde klaga...

    SvaraRadera
  2. så många nya böcker! men du måste väl få nya bokmärken från Adlibris? om de kommer och inte fungerar och är skrynkliga dessutom

    SvaraRadera
  3. Vad trist att bokmärkena var helt förstörda! :( Alexandras utmaning har jag precis lyssnat klart på :)

    SvaraRadera