tisdag 23 augusti 2022

Tisdagstrion. Vecka 34: Böcker jag ser fram emot att läsa

Tisdagstrion hos Ugglan & Boken, denna vecka handlar det om böcker jag ser fram emot att läsa. Tre böcker ska jag välja men har nog 18 som jag ser framemot att läsa. 
Gökungen av Läckberg, här ska hon vara tillbaka i Fjällbacka igen. 
Botgöraren av Viveca Sten
                                            
Jag har läst del 1 och gillade den skarpt så nu väntar jag på del 2.
Men som sagt det var bara ett axplock av vad jag väntar på.

10 kommentarer :

  1. Gökungen måste jag bara läsa. Jag trodde den serien var slut så den här boken överraskade mig lite.

    SvaraRadera
  2. känner till författarna men inte titlarna.

    SvaraRadera
  3. Läckbergs bok skall så klart läsas när den kommer.

    SvaraRadera
  4. Viveka Sten ska vara bra sa min syster när vi pratade om deckare igår. Hon är inne i en riktig deckarperiod. Själv läser jag så lite deckare just nu. Men det är ju bra att veta vad som kan vara bra när andan faller på, för nån gång gör den ju det

    SvaraRadera
  5. Jag har aldrig läst något av Thomas Bodström så Svart guld skulle kunna vara något. Tack för tips

    SvaraRadera
  6. Åh - det var tre jag kan tänka mig att läsa!

    SvaraRadera
  7. Läckbergs bok kan jag hoppa över. De andra kan säkert vara bra.

    SvaraRadera
  8. Läckberg är jag inte så intresserad av. Inte när hon skriver om Fjällbacka.
    Viveca Sten vill jag läsa mer av

    SvaraRadera
  9. Tänk att jag fortfarande inte läst något av Viveca Sten. Få se vad jag kan göra åt saken. :)

    SvaraRadera