torsdag 15 december 2022

Helgfrågan v. 50

Jag har inte varit så aktiv på bloggen sista tiden, men jag har dragits med en förkylning och ett öra som jag inte kunnat höra på. Det blev till läkaren och fick någon salva att trycka in i örat.
Men trött är jag även om en sten föll från mitt bröst när betygen var satta.
Nu ska vi snart fira jul och då börjar vår katalogerna komma från olika förlag.

Vårutgivningen börjar komma, har du kollat in något du vill läsa i vår?
Jag har läst en bok innan av denna författare och tyckt förskräckligt mycket om så jag ser framemot en uppföljare.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 kommentarer :

  1. läser julböcker ⭐️🎄🎁 https://hannelesbibliotek.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Kände inte alls till denna, eller författarnamnet. Deckare eller thriller?

    SvaraRadera