torsdag 22 december 2022

Helgfrågan v. 51

Då var det snart helg och även jul.
Vill därför passa på att önska en riktigt härlig jul till er alla.

Veckans helgfråga; På lördag är det julafton. Vad är planen, tror du att du hinner läsa något?
Jag lyssnar en hel del på ljudböcker bland annat lyssnar jag på Britas arv.
Läsningen har gått riktigt bra, det är väl bloggandet som blivit lidande.
Och under tiden jag fixar med rödbetssallad och kokar gröt så kommer jag lyssna på;
Eftersom boken jag fick (se Nytt i hyllan) var en uppföljare till denna.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. risgrynsgröt med fruktsoppa 🇫🇮

    SvaraRadera
  2. God jul, alla helgfråge-entusiaster! Och framför allt till Mia, tack för att du håller igång.

    SvaraRadera
  3. Harlan Cobens böcker har jag inte stiftat bekantskap med.
    God Jul även till dig Mia!

    SvaraRadera