måndag 24 juli 2023

Boktriss G

Bokstaven är: G

Författare: Nämn en författare på bokstaven det får vara för eller efternamn


Boktitel: En boktitel där boken ska börja på måndagens bokstav.


Bokomslag: Ett bokomslag som börjar på bokstaven för veckan. 


📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚


Mina svar; 

Författare: Gabriella Ullberg Westin


Boktitel: Guldmakaren


Bokomslag: Gräs och så tror jag det är en grop med.


Det ska bli så spännande och se vad ni hittar på

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. Ahlstedt och Klingberg är bra, läst.

    SvaraRadera
  2. tyvärr kan jag inte lägga in min länk! det går inte att klicka på Save

    SvaraRadera
    Svar
    1. De ska inte vara några problem de andra har lagt in.

      Radera
  3. där fanns ett par rutor som jag klickade i och som jag inte ägnat mig åt tidigare. men då gick det

    SvaraRadera
  4. Ahlstedt och Klingberg har jag läst, fast inte dina titlar.

    SvaraRadera