torsdag 8 februari 2024

Helgfråga v. 6

 Torsdag och dags för en liten Helgfråga, nästa vecka är det Sportlov.
Denna vecka har jag en extra klurig fråga och en liten bonusfråga.

Vilken bok skulle du vilja läsa om igen för första gången, och varför?
Denna var så överraskande bra och annorlunda. Enormt bra driv som gjorde att man ville läsa mer.
Bonusfråga: Har du kollat in Bokrean?
Jag har kollat och har några böcker jag förhandsbokat men mest till barnbarnen.
Så funderar jag på dessa kokböcker.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. När jag tryckt på "publish" kom jag på en rad alternativa böcker jag kunde ha nämnt ... Nalle Puh till exempel! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag köper nästan aldrig kokböcker, vilket jag faktiskt borde.

    SvaraRadera
  3. Ja kokböcker är ju alltid bra att äga i egna hyllan, böcker att återkomma till.

    SvaraRadera