tisdag 13 februari 2024

Tisdagstrion. Vecka 7: Smycken & accessoarer (i handling, titel eller på omslag)

Tisdag och dags för lite trio igen. Ugglan & Boken har bestämt temat för veckan.
1 a delen i serien om Systrarna Stiernfors, himla bra serie ni bara måste läsa den.
Hon har ett halsband på sig.
Röd drottning är en fantasy serie av Viktoria Aveyard som finns i min bokhylla.
Det ska väl vara en slags krona.
Vi tar väl ett halsband till om inte en drink kan räknas till accessoar, hihi.
Första delen i Keplers deckare som ligger i TBR högen.

17 kommentarer :

  1. Norrsken är den enda jag har läst i din trio. Nu blir jag påmind om att jag inte har läst tredje och sista delen än.

    SvaraRadera
  2. Keplers nya deckare är jag lite nyfiken på!

    SvaraRadera
  3. Mösstanten här. Fina accessoarer på omslagen.

    SvaraRadera
  4. inget jag har läst.men halsband är kul

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen här finns en hel del halsband.

      Radera
  5. Tack för tipsen. Har inte läst någon av böckerna.

    SvaraRadera
  6. Röd drottning har jag läst. Har läst annat av Skybäck men inte den här.

    SvaraRadera
  7. Skybäcks vill jag läsa. Tack för tips!
    Maria Bokologen

    SvaraRadera
  8. Norrsken har jag läst. Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  9. En drink som accessoar var en rolig idé :D

    SvaraRadera
  10. Kepler är jag också lite nyfiken på.

    SvaraRadera