söndag 18 februari 2024

Hur gick det?

Denna vecka har jag knappt hunnit läsa något, det har varit fullt upp med förberedelser inför födelsedagsfirande. Jag och dottern firar alltid ihop, så vi åkte upp till dottern över helgen. En och annan ljudbok har jag lyssnat klart på.
Efter frukost åkte vi in till stan och efter lite shopping blev det fika på Expresso House.
En liten Semla blev det.
Här sitter jag med ena dottern, andra dottern är bakom kameran
Väl hemma hos dottern blev det mer söt, Banoff pie i glas och utdelning av presenter.
Jag fick ett Bezzerwizzer spel och ett Carcasonnespel, så glad och tacksam.
Sen fick jag bygga lite lego med mina älskade barnbarn
Så hoppar vi fram till kvällens middag;
Förrätt: Pizza med päron och getost, så gott.
Vitt vin med samma namn som mig.
Klyftpotatis.
Fläskfilé i balsamicosås.
Grönsaker
Extra sås.
Kvällen ägnades åt en hel del spel, en väldigt rolig och trevlig kväll

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar