måndag 5 februari 2024

SELFIE

Jag har missat flera av Klimakteriehäxans Selfie utmaning på grund av sjukdom men nu så.
Nu ska det handla om tv-vanor;

1. Det programmet vill jag aldrig missa!
Bäst i test, det är så roligt att jag nästan kissar ner mig.  

2. Det programmet borde verkligen läggas ner! 
Farmen och Love Islands och liknade program som går ut på att man är taskig mot varandra, det gillar jag inte. 

3. Det programmet glömmer jag aldrig!  
Dallas det var så bra, i alla fall på den tiden.

4. Den serien rekommenderar jag!  
The Good doctor som handlar om en kille som blir läkare fast han har autism.

5. Den serien varnar jag för! 
Loki (säsong 2. Disney Plus) då måste man vara inbiten Marvel fantast för att gilla.

6. Det "tv-ansiktet" borde få lite ledigt!
David Hellenius kanske borde få lite ledigt, men visst är han trevligt.

10 kommentarer :

  1. Jag gillar också The good doctor och har sett alla avsnitt.

    SvaraRadera
  2. levde uta tv hela 1970-tal, kul att skratta ibland

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Du tokgillar "Bäst i test" och jag tycker programmet är fånigt. Tack och lov att vi alla är olika, eller hur?!!!
    Farmen och Love Islands har jag aldrig sett, inte Good doctor och Loki heller - ooops... Men Dallas (och Falcon Crest) minns jag. Serierna är ju kult:-)
    Vem är David Hellenius... Ja, jag är urdålig på att titta på tv om det inte är engelska krimserier och sport.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du inte vem David är, oj då. Jag tycker jag är dålig på tv.

      Radera
  4. Först avskydde jag Bäst i test, sen föll jag pladask för det och skrattade gott - men nu har jag inte hängt med dem till tv4. Hellenius tycker jag är bra, frun hans är minst lika bra! Undrar om Dallas skulle hålla i dag, det är nog tveksamt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderar också på om Dallas skulle hålla idag.

      Radera
  5. Här har du listat en massa program jag inte tittar på. Men visst såg jag på Dallas även om jag föredrog Falcon Crest! Lite kul att minnas tillbaka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är alltid kul att minnas tillbaka.

      Radera