söndag 12 juni 2022

Hur gick det?

måndagen slutade jag sent, men jag hann schema lägga några inlägg. Bland annat Hett i hyllan.
Tisdagen tillbringande jag att göra inköp, en del presenter som skulle fixas.
Begravning på onsdag, det var min kollega och väns son som gick bort, endast 35 år gammal somnade in, sorgligt.
Torsdagen hade vi Årsstämma i våran bostadsrättsförening.
Fredagen var det student.
Denise gick ut gymnasiet.
Presentöppning.
lördag bar det iväg till Nässjö där jag mötte upp dottern och ena barnbarnet. (Noah var lite trött, så han tog en powernap.)
Dottern ville till IKEA, där åt Noah 16 köttbullar så de var nog goda. Så blev det lite småinköp.
En liten skolbänk, kanske?
På kvällen blev det god mat och board games.
Det var nog den mest intensivaste veckan på länge, nästa vecka hoppas jag det blir lugnare.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar