torsdag 2 februari 2023

Helgfrågan v.5

Då var det torsdag igen, kändes som det var igår jag satt här.
Härligt ändå att det snart är helg, jag slutar tidigt på fredag och har lovat att hämta mitt barnbarn. Sen blir det mys och lite film.
 Jag har tänkt ägna helgen åt bloggen, ligger lite efter i boktyckandet, läsningen har gått super, men skrivandet inte så.

Hur är det med nya författare, någon du fastnat för?
Japp Malin Stehn
Jag gillade denna väldigt mycket och gissa vad, den är på Bokrea 69kr.
Jag vill hemskt gärna läsa hennes nya bok, men får vänta till jag får in pengar på kontot.
Min elräkning slurpade upp allt.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 kommentarer :

  1. tråkigt med dessa elräkningar, även toapapper dyrare...

    SvaraRadera
  2. Jag läser Malin Stehns bok Lycka till. Tycker den verkar väldigt bra. Jag har inte läst Ett gott nytt år.

    SvaraRadera
  3. Henne har jag också upptäckt precis, och vill läsa hennes nya roman, Lycka till, som verkar vara helt i min smak.

    SvaraRadera
  4. Ett oläst författarnamn för mig. Lite liknande stil på bokomslagen verkar det som.

    SvaraRadera