måndag 20 februari 2023

Födelsedagskalas

I helgen var det födelsekalas för mig och min dotter. Vi var nästan på väg att ställa in det för varken jag eller hon mådde bra. Jag hade ont i magen och kände mig konstig.
Till slut bestämde vi att vi kör.
Fredagskvällen blev det qusidella och spel. Time Stories är ett co-op spel.
Här ser ni min fina presenthög.
Noah bestämde vilket paket jag skulle öppna först.
Vidar åt kex istället, kakmannen nummer 1.
Här ser ni min fina presenthög, jag är mer än nöjd. Tack så jättemycket.
Ett fint kort skrivet av Noah fyra år.
Dottern fick vad hon önskade sig nämligen spel, var jättesugen på Dice hospital men tyvärr hann vi inte spela det.
Förrätt var en jättegod minipaj som Emil gjort.
Huvudrätt Saras kycklingfilé, ris och sallad.
Efterrätt Banoffpie i glas
Barnen fick mys med tv och godis.
Noah är lite större så han vill inte se samma film som de "små" barnen. 
En härlig helg med alla barn och barnbarn, bara dotterns gubbe som saknades men han var förkyld.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar