tisdag 14 februari 2023

Tisdagstrion. Vecka 7: "Över" eller "under" i titeln

Då var det dags för lite trio igen och som vanligt är det Ugglan & Boken som klurat ut temat.
Norrsken över Vintergatan
En trevlig feelgood i vintermiljö.
Längtan över Ådala
Även detta en feelgood som handlar en hel del om trädgård och blommor.
Mörkret under ytan
Gabriellas deckare är bland de deckare jag längtar mest efter, de är så himla bra.
Jag började mitt i serien vilket jag aldrig brukar göra, men det gör att jag har några kvar att läsa.

11 kommentarer :

  1. Jag har någon oläst bok av Gabriella Ullberg Westin, men det är den enda av författarna som jag känner till.

    SvaraRadera
  2. tre böcker jag inte läst, tack för tips!

    SvaraRadera
  3. de två första titlarna känner jag inte alls igen. men Gabriella Ullberg Westin är bekant

    SvaraRadera
  4. Både trevligt och otäckt här och jag har inte läst någon av böckerna.

    SvaraRadera
  5. Nya titlar för mig! Blir nyfiken på deckaren Mörkret under ytan.

    SvaraRadera