lördag 15 augusti 2015

Jag läser och lyssnar. Vad gör ni denna varma lördag?

Just nu läser jag dessa böcker, ska nog försöka läsa klart Den åttonde dödssynden, jösses vad spännande. Så lyssnar jag på 
ja, inte samtidigt då alltså.
Så kom det några E-böcker, ska börja med Spindeln i hörnet men den blev så konstig på Letton så jag får läsa den på Ipaden. Något tungt att hålla.
Det har blivit en rejäl liten bokhög, hehe. Nej allt är inte recensionsböcker, tre vinstböcker en jobbbok och någon egen.
De var här från jobbet med en fin blomma, så glad man blir då att någon bryr sig.
Lille Simba ville ha glass. Så varmt som det är idag förstå jag honom.

10 kommentarer :

  1. Jag har varit i sommarstugan och umgåtts med familjen över dagen, så det har inte blivit mycket läst idag. Men ikväll ska jag försöka läsa ut Bokklubben vid livets slut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är inte boken väldigt sorglig, får kolla in din blogg sedan.

      Radera
  2. Polarnatt läste jag nyligen...Vilken härlig hög med böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är nog inte helt omöjlig att beta av, ska ta det lite lugnt emellanåt.

      Radera
  3. Jag läser också Den åttonde dödssynden. Blir kul att se om vi tycker lika/olika om den :) Trevlig bokhög där, många godbitar i den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den boken var verkligen otäck på något vis.

      Radera
  4. Inte mycket läst idag, Har tvättat en hel massa tvätt idag och på eftermiddagen kom minsta barnbarnet som sover så sött i vår säng. Vi skall ha henne här till i morgon. Mys!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska mysa med barnbarnet Lena, det kommer jag med göra om jag får några.

      Radera
  5. Har ställt mig på kö på Polarnatt på bibblan. Tyckte mycket om den första.

    SvaraRadera