lördag 29 augusti 2015

Vad ska vi hitta på idag?

Jag tänkte börja med att gå ner och sätta på lite mer kaffe, kanske men bara kanske kan jag vakna till liv. Så ska jag blogga om två böcker jag läst, en som jag faktiskt inte läst ut helt.
Jag har två inbundna böcker jag slalom läser lite i. Malmberg och Alan Banks slåss om min uppmärksamhet, vi får se vem som vinner.
På läsplattan har jag hundra sidor kvar av denna bok.
Så lyssnar jag på denna, så i eftermiddag sätter jag mig nog och lagar lite kläder(allergisk mot hål i kläder) och lyssnar klart.

4 kommentarer :

  1. Låter ju definitivt som du har trevliga bokliga aktiviteter att ägna dagen åt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag orkar jag inte så mycket annat tyvärr.

      Radera
  2. Mysteriet Claes Malmberg blir jag lite nyfiken på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har börjat läsa lite och är inte besviken

      Radera