onsdag 5 augusti 2015

Läsplan Augusti

NYA RECENSIONSEXEMPLAR

Camilla Davidsson - Pensionatet vid världens ände Rec.ex
Elly Griffiths - De öde fälten Rec.ex
Rebecka Edgren Aldén - Den åttonde dödsynden - Rec.ex - Spänningsutmaning
David Baldacci - Jakten på Amos Decker Rec.ex
Lars Wideräng Stjärnfall rec.ex
Mattias Kuldkepp - Minnesskymning Rec.ex
Rebecca Harrington - Jag tar samma som hon Rec.ex

ÄLDRE RECENSIONSEXEMPLAR(MINST 1)

Virginia Macgregor - Vad Milo såg Rec.ex

HYLLVÄRMARE(MINST 1)

Joseph Heller - Moment 22

BOKCIRKELBOK

Gunilla Linn Persson - Hemåt över isen


LJUDBÖCKER


     

KLASSIKERUTMANINGEN
Alan Bradley - Mord är ingen barnlek
Karin Fossum - Mordet på Harriet Krohn

18 kommentarer :

  1. Det var en planering som heter duga!

    SvaraRadera
  2. Jisses, vad många.....Vad Milo såg är underbar, den rekommenderar jag starkt. Minneskymning ska jag också försöka hinna med, den verkar bra tycker jag :)

    SvaraRadera
  3. Hinner du med allt det där så är du inte dålig :) Vad Milo såg borde jag också ta och läsa snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det gör jag säkert inte, tar alltid i för mycket.

      Radera
  4. Mycket gott och blandat. Det är bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nästan som Salt och blandat, fast godis är no no här.

      Radera
  5. Stjärnfall har jag på listan också:).

    SvaraRadera
  6. Oj så många du planerat att läsa.

    SvaraRadera
  7. Griffiyhs ska jag oxå läsa så småningom, men jag är avis åt att du inte läst Moment 22 tidigare (eller du kanske ska läsa den igen?) Jag önskar jag hade den oläst så jag fick njuta den som ny. En av mina absoluta älsklingsböcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte ens börjat på den än, planerade läsa den i sommar men hoppas jag fixar denna månad.

      Radera