onsdag 26 augusti 2015

Läsning, paket, jobb och nu räkningar :(

Jag har ett skrivbord, precis nytt, där jag ibland sitter och läser, speciellt om jag vill anteckna lite samtidigt.
Fast jag får inte riktigt vara ensam har lite besökare.
Ibland byts de av, de gillar var nära sin matte, men vad sövande det kan vara med detta spinnande.
Jo,det kom paket idag också, jösses.
The Underwriting från Bokfabriken var en riktig överraskning men klart jag läser den.
Mysteriet Claes Malmberg bad jag faktiskt Ekerlids Förlag om, jag gillar att läsa en biografi då och då. Jag och Claes är födda samma år (GOOGLA INTE NU) och det ska bli intressant och läsa om de olika tokigheter han hittat på.

8 kommentarer :

  1. Roliga paket :) och fina assistenter du har :)

    SvaraRadera
  2. Fina katter har du, förstår att spinnandet är sövande :) Men det är ju väldigt hemtrevligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja väldigt hemtrevligt. Man är aldrig själv heller.

      Radera
  3. Men vad böcker du får hem :) Kulkul!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud det har bara exploderat. Men jättekul och jag läser mycket nu.

      Radera