tisdag 25 augusti 2015

Inte fel på posten idag men på annat

Tre hela paket, julafton nästan. Nu blev jag väldig happy tant.
Ni ser här vilka böcker som låg i paketen, just nu håller jag på och skriver upp rec.datum i almanackan och gör en plan.
Det är väldig många som har rec.datum i början av september, så planering gäller.
Shanti vill vara med och styra upp det hela, men tycker mest hon hårar ner böckerna.
Tack och lov för böckerna och bokpaket för annars är det en skitdag idag, huvudvärk, ont i bröstet och faktiskt lite feber. Så har jag inte sovit en blund på två nätter på grund av kortison tabletterna.
Jag blir så hungrig också skulle kunna äta en hel falukorv typ.
Nu får gnällkärringen läsa istället.

16 kommentarer :

  1. Men usch att du fortfarande inte har blivit frisk!! Hoppas du kryar på dig nu, kul med böcker på en annars super dålig dag! Krya på dig!! Ser framemot recensionerna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna.Ja det lär bli en hel del sådana

      Radera
  2. Lewispjäserna skall jag läsa under september. Vet att Ung i ghettot är på väg till min brevlåda. Den verkar så intressant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja enormt intressant tror att man får läsa lite i taget

      Radera
  3. Åh trevligt med bokpaket :) Hoppas du snart mår bättre.

    SvaraRadera
  4. Ja, blir stressigt för varenda bok verkar plötsligt ha recdag kring 2-4 sep :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja blir svårt att läsa typ 5 böcket tills dess

      Radera
  5. Härliga paket. Men det låter verkligen inte bra med feber igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej konstigt. Men nu har jag läst och vilat och känner mig lite bättre

      Radera
  6. Krya på dig! Jag läste precis "Ung i ghettot" och tyckte den var mycket gripande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja den ser jag mycket framemot att läsa.

      Radera
  7. Tur att man får bokpaket som piggar upp ens dag. Krya på dig! :)

    SvaraRadera