lördag 2 januari 2016

Summering December

104.Gilly MacMillan - Bränd himmel Betyg 4 dec
105.Pamela Andersson - Jag ska inte dö idag Betyg 4
106.Jenny Forsberg- Akrobaten Betyg 2+
107. Monica Kristensen - Kolbarnet Betyg 3
108. Hanna E Lindberg - Sthlm Confidential Betyg 3 Julläsning startar
109. Dan Butler och Dag Öhrlund - Motvind Betyg 2

Totalt 6 böcker
NYA RECENSIONSEXEMPLAR

Jenny Forsberg- Akrobaten

ÄLDRE RECENSIONSEXEMPLAR(MINST 1)

0

HYLLVÄRMARE(MINST 1)

0

BOKTOLVAN(MINST 1)

0

ANTAL SVENSKA BÖCKER:

4

ANTAL UTLÄNDSKA:

2

MÅNADENS BÄSTA:

Gilly MacMillan - Bränd himmel 

MÅNADENS BESVIKELSE:

Dan Butler och Dag Öhrlund - Motvind

MÅNADENS HAR VARIT:

Den har varit helt underbar, jag och mina barn med respektive har firat både jul och nyår. Men läs-mässigt har de inte varit så himla bra.

13 kommentarer :

  1. Bränd himmel har jag läst så mycket positivt om att jag börjar bli lite nyfiken.

    SvaraRadera
  2. Bränd himmel har jag planerat att läsa i februari.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli intressant att läsa vad du tycker.

      Radera
  3. Har inte läst någon av dessa. Men hoppar ändå in och önskar god fortsättning.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  4. Butler och Öhrlund har alltid gjort mig besviken... Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ändå måste jag veta hur det slutar.

      Radera
  5. Bränd himmel var fantastiskt bra och jag är så glad (och lättad) att jag bestämt mig för att ge upp Buthler & Öhrlund :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Problemet för mig är att jag måste veta hur det slutar.

      Radera
  6. Kring julen har man inte så mycket lästid, man prioriterar familjen och det är ju inget fel med det :)

    SvaraRadera