söndag 3 januari 2016

Månadens bästa bok och Spänningsutmaningen

I vänsterspalten efter antalet böcker jag läst (som ännu är noll) så finns listor på de som är med i spänningsutmaningen och Månadens bästa bok. Kolla så det stämmer.

I slutet av varje månad lägger jag upp både Månadens bästa bok och Spänningsutmaningen och jag använder mig av Inlinkz.com för det är så smidigt. Man bara klickar på Add your link och väljer ut ett kort. Ni som har varit med i En smakebit på søndag kan det redan.
Det kan vara bra att följa mig via Google eller blogvin eller Facebook så man vet när inlägget är uppe.
Taggar Spänningsutmaningen #sp16
Månadens bästa bok #mbb
När det gäller Spänningsutmaningen får man gärna göra ett inlägg där man talar om vilken bok man tänker läsa men det är absolut inget krav.

6 kommentarer :

  1. Jag anmäler mig på båda nu! Det har varit strul med tekniken sista dagarna, så därför har jag mest bara läst och inte kommenterat, och anmälningen kom visst bort alldeles. Men bättre sent än aldrig sägs det ju ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går jättebra, ja jag kommenterade din blogg men såg det inte.

      Radera
  2. Jag vill anmäla mig till båda utmaningarna, om det inte är försent så önskar jag gärna att delta. =)

    SvaraRadera
  3. Jag ser fram emot ett år till med dina utmaningar!

    SvaraRadera