tisdag 12 januari 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 2

Finns din blogg med i sociala medier, så som Facebook, instagram eller twitter? Vad använder du de sociala medierna till, att göra reklam för bloggen, skaffa nya läsare eller interagera med läsarna genom diskussioner, tävlingar eller annat? 
Jag finns på Facebook  och Twitter @MiaEggimann och Instagram där heter jag egget61.
Samt Goodreads och Boktipset.
Nu har jag gjort min reklam,☻ men faktum är att jag gärna vill bli vän med fler bloggare, roligt att surfa runt tycker jag.

15 kommentarer :

  1. Oj, vad duktigt du är! Lite imponerad faktiskt. Min bokblogg marknadsförs ingenstans och jag har inte ens tänkt på det förrän jag läste det här inlägget.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Joelinda, så gullig du är.

      Radera
  2. Min blogg har inte skaffat Twitter eller Instagram än, men det kanske är dags.

    SvaraRadera
  3. Goodreads och Instagram har jag också. Har funderat på att skaffa en facebooksida.

    SvaraRadera
  4. Boktipset var jag me4d på ett tag, men jag ledsnade efter ett tag.

    SvaraRadera
  5. Och jag tror jag följer dig på alla ställena :-)

    SvaraRadera
  6. Vad duktig du är och aktiv :)

    SvaraRadera
  7. Instagram tycker jag är jättekul, gillar verkligen att kika på andras bokbilder!

    SvaraRadera
  8. Finns också på samma sociala medier som du. Tycker det är ett jättebra sätt att få kontakt med andra och nå ut med sina inlägg :) Jag ska leta upp dig på twitter (om jag kanske inte redan följer dig där? Följer så många, haha!) :)

    SvaraRadera