söndag 24 januari 2016

Julläsning 15-16. The Winner


1. Kajsas bokblogg 9208 s

2.   Mitt bokintresse 4762 s
3.   Fantastiska berättelser 4183 s
4.   Johanna 2961 s
5.   Skogsmusens  2845 s
6.   Mest Lenas godsaker 2357 s
7.   Bokraden 1832 s
8.   Maddes bokblogg 1775 s
9.   Mia  1442 s
10. Böcker och sånt 1006 s
11. I regnet  875 s    JUMBO

Så av vinnaren vill jag ha ett mejl eggetbok@gmail.com där du skrivit upp en pocketbok du vill ha,
(ej överstiger 60kr) samt lite om dig själv, Vad du gillar att göra, intresse m.m Vad gillar du för godis? Choklad? Te eller Kaffe? Och så din adress vore bra med.
Har det inte gått så bra ska man självklart ha lite tröst så I regnet mejla dina adress också, får vi se vad vi hittar på?
Övriga hoppas jag hänger med på en Februariläsning eller Sportlov, dock tro jag vi har Sportlov väldigt olika. Vi har v. 7, när har ni?
OBS! Om något inte stämmer hör av er genast.

8 kommentarer :

  1. Grattis Kajsa! Och tack för trevlig läsutmaning. Ser fram emot nästa, till sportlovet! :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till Kajsa, som slog oss andra med hästlängder :)

    SvaraRadera
  3. Grattis Kajsa! :)
    Nu har ju jag inget sportlov när barnen är så små och är hemma, men sambon är lite extra ledig v9 så då har jag mitt "sportlov" ;)

    SvaraRadera
  4. Får man hoppa på februariläsningen? Här hos oss i Skåne är det sportlov vecka 8.

    SvaraRadera
  5. Tack för alla grattis! Jag hade verkligen läsflyt. :) Jag mailar under kvällen. Vi har sportlov vecka 10 här uppe i Norrland, men för min del är det en hel vanlig jobbvecka. :)

    SvaraRadera