måndag 4 januari 2016

Mina utmaningar 2016

I samband med min Läsplan presenterar jag böckerna för mina utmaningarna.

TEMALÄSNING

Jag är med i Barnboksbloggen Temaläsning och under Januari – Sanna berättelser och biografier


SPÄNNINGSUTMANING

Varje månad markerar jag en bok jag läser inom Spänningsutmaningen


HYLLVÄRMARE (MINST 1)

Jag tänker delta i Nellonsbokblogg Hylltömning 2016 men ändå går jag lite på känn vad jag är sugen på, men åtminstone en varje månad om det inte droppar in massa recensionsexemplar.

SERIER (MINST 1)

Ja detta är faktiskt ett förslag från Bokföring enligt Monika .
Min tanke är att börja på de serier som jag endast har någon eller några delar kvar.

LJUDBÖCKER

Där är mitt mål att rensa all pågående böcker i bokhyllan där.  

6 kommentarer :

  1. Kul, det är alltid roligt att planera sina utmaningar så här i början av året :)

    SvaraRadera
  2. Jag har också hakat på några bokutmaningar, bl.a. dina :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag lett upp de utmaningar jag ska vara med i nu, skriver snart ett inlägg om dem!

    SvaraRadera