fredag 13 september 2013

Denna var mycket bättre

Det kom allt ett litet paket idag också, ja först åkte postbilen förbi men efter fem minuter kom han tillbaka och stoppade i ett paket.
Det var Ulrika Davidssons 5:2 kokbok, jag följer denna diet sedan en tid och lite nya och "normala" recept vore toppen.
Jag köpte Angela Dowden kokbok men det var knappt något recept som tilltalade. Hur är det då med Ulrikas bok?
Efter ha bläddrat i boken kan jag säga redan nu. Jag är NÖJD, enkla recept, tilltalande och nyttigt.
Tack till Tukanförlag för recensionsexemplar, jag återkommer när jag läst boken.
By the way läste på någon blogg att Ulrika och Paulun profilerade sig på oss tjockisar, tyckte bloggaren, liksom gjorde allt bara för pengar. Ulrika har alltid trott på GI och som ändå är stommen i de flesta recept, men jag återkommer när jag har mer kött på benen. 

1 kommentar :