onsdag 25 september 2013

Paket och räkning eller?

Idag var det paket i brevlådan, två stycken, fast ett hade kommit fel. Fick också en räkning från svensk bokhandel eller ska man säga erbjudande. Tre kataloger för 365 kronor, ?
I paketet låg Enders spel från Pocketförlaget, plus fodral och bokmärke. Tusen tack!

På Facebook fick jag syn på dessa böcker av Elisabeth Akteus Rex och då blev jag bara så besviken att jag inte kunde vara på bokmässan. Jag skrev att jag gärna ville lägga vantarna på böckerna men att jag tyvärr inte skulle komma till bokmässan i år. Då skrev hon att hon kunde skicka dem signerad till mässpris. Visst var det gulligt..

Så nu blev det lite bokmässa för mig ändå.

4 kommentarer :

  1. Ska bli kul att se vad du tycker om Enders game. Har hört mycket blandat om den nämligen :)

    SvaraRadera
  2. åå men det var ju snällt av henne :D

    SvaraRadera
  3. åå men det var ju snällt av henne :D

    SvaraRadera
  4. Har taggat dig i Reading habits.
    http://holavedsbrudar.blogspot.se/2013/09/reading-habits-tag.html

    SvaraRadera