tisdag 24 september 2013

Ha så kul alla bokmässebesökare, jag tröstar mig med Ove.

Igår kom min fina vinst från Läsa&lyssna , tusen tack för det. Idag ekade dock brevlådan tom, inte ett endaste paket. Fast däremot kom Ove idag.
Ja d.v.s. den nästa bokcirkelboken, så nog har jag att läsa.
Just nu skrivs det överallt på bloggar om bokmässan, men jag ska inte dit, snyft. Får väl trösta mig med Ove..
 
Jag har själv valt att hoppa över i år men det svider ändå. Om jag hade haft obegränsat med pengar hade jag givetvis åkt men så är inte fallet och just nu har jag köpt en soffa och lite bokhyllor. (förstås).
Jag kanske kostar på mig och beställa en bok för jag inte kommer dit.
Fast en bok jag verkligen vill ha är Läckbergs nya.
Då ska den vara signerad av självaste Camilla herself, jo jag vet hon är på mässan. Men det får väl bli nästa år då, hörde att hon ska komma ut med en ny bok då. Ha så kul på mässan

5 kommentarer :

  1. Jag kommer inte heller att gå, både på grund av pengar/att det är en bit att åka och skolgrejer som ska göras.. Men jag tror nog att Ove kommer att trösta dig bra! Han är nämligen väldigt bra den där Ove på det mesta :)

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig varit på mässan men något år måste jag bara uppleva det. Tänk om pengar växte på träd, tid också för den delen...

    SvaraRadera
  3. Jag är inte heller på mässan, men jag är inte besviken över det. Inte alls, faktiskt. :)

    Ove läste jag tidigare i år och gillade! :)

    SvaraRadera