söndag 27 oktober 2013

Halloweenfest

Då var jag och dottern färdig för att gå på fest, utspökade till max..
Vi kom till vackert dukat bord med massa ljus, gissa om man svettades i min utstyrsel. Jag och min väninna åkte och hämtade maten på Pappas bistro och gissa om alla tittade när vi kom in Halloweenklädda.
Det var en del god mat, det absolut bästa var nog fetaostrullarna, de är bara så gott med fetaost. Smalmat eller hur?
Spökbakelse och dansk äpplekaka satt som en smäck sedan. Speciellt äpplekakan, mums. Min väninna fick skicka efter makroner från Danmark bara för den.
Nu blir det en vecka med fritidsbarnen hela dagen. Lov från skolan.
På torsdag är det Halloweenfest på jobbet, då ska jag skrämma barnen.
Ha det bra
Mia

1 kommentar :

  1. Ser i en av dina andra bloggar att du ligger lågt, har noterat det på fejjan också. Kram på dig ♥

    SvaraRadera