torsdag 10 oktober 2013

Munro, beslutsångest och 7 dagar kvar.

Först och främst får man säga grattis till Alice Munro, till hennes ära tänkte jag läsa en novell ur denna bok ikväll.
Idag var det nya poletter att "köpa" böcker för i E2GO, men nu har jag lite svårt att bestämma mig.
En israelisk deckare låter mycket intressant eller ska man satsa på Alice Munro Brinnande livet.
Om jag bestämmer mig för den sistnämnda kan jag hoppa på bokcirkel Anna anordnar, hon har bloggen och dagarna går.. 
http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.se/2013/10/halla-nu-facebookcirklar-vi-om-alice.html 
Jag kanske inte hinner med tempot, det är höstlov på fritidshemmet då, så barnen är hos oss hela dagarna. Fast samtidigt är det kul..Svårt!
7 dagar kvar till min blogg fyller 5 år, hur ska man fira det...
Fredag imon,,yes

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar