tisdag 29 juli 2014

Besök i ett varmt Nässjö

Vi har släkt som har en glasögonaffär i Nässjö och nu var det dags för mig att byta. Jag ville ha lite mer diskreta glasögon, så valet föll på ett par pilotbågar. De sa jag såg yngre ut i dem, ja det köpte jag direkt.
Så blev vi bjudna på restaurang, sonen tyckte det var lite varmt.
Här är svärmor i full färd med att ge sig i kast med fisken.
Sen blev det kakfest hos svärmor, gissa om magen stod rakt ut när man åkte hem.
Väl hemma blev det pooldopp, kokade i huvudet efter att ha kört hem i starkt solsken och lite läsning. Jag är på sidan 281 i Boktjuven och ja, det går trögt. Är det fel på mig????
Boken ska vara bra,men finner inget riktigt driv att läsa vidare.
???

1 kommentar :

  1. Jag upplevde Boktjuven som otroligt seg till en början och tyckte den var överskattad, men någonstans halvvägs blev jag omvänd och tyckte den var jävligt bra.

    SvaraRadera