tisdag 1 juli 2014

Summering Juni

Alan Bradley - Den bittra pajens sötma - Inbunden - Rec.ex
Melaine Gideon - Kvinna 22 - Inbunden - Rec.ex
David Dosa - Sjukhuskatten Oscar - Inbunden - Rec.ex
Åsa Swanberg - Succémetoden 5:2. enkla snabba recept för fastedagar. - E-bok
Ola Lauritzson - 5:2 diet och kortidsfasta:Så lyckas du. - E-bok
Fredrik T. Olsson - Slutet på kedjan - Ljudbok
Ann Rosman - Havskatten - Ljudbok Rec.ex
Jonas Trolle - Jakten på Kapten klänning - Ljudbok
Lene Kaaberbøl - Skämmerskans dotter - Ljudbok
Susanne Boll - Det enda rätta - Ljudbok

Jag gillar:

Ann Rosman - Havskatten

Jag vill gärna läsa mer av denna författare:

Alan Bradley, en uppföljare vore kul.

Jag tyckte mindre om:

Susanne Boll - Det enda rätta, men kanske berodde det på den dåliga uppläsningen.

Hur har månaden varit?

För mycket jobb och för lite lästid, därav alldeles för många böcker att läsa klart.

Läsa klart:

Anne Liljeroth - Bara människor - Inbunden - Rec.ex
Susanne Boll - Hitta hem - Inbunden - Rec.ex
Etgar Keret - Plötslig knackar någon på din dörr - Inbunden - Rec.ex
Erik Walllsten och Thomas Wahlström -  Paleo : Maten och motionen din kropp är byggd för - Inbunden - Rec.ex

4 kommentarer :

  1. Enligt förlaget så kommer nästa bok av Alan Bradley till våren.

    SvaraRadera
  2. Detta är mitt juni-bidrag: Maria Lang, Mördarens bok, http://sannasbokhylla.blogspot.se/2014/06/mordarens-bok-maria-lang.html

    I juli har jag tänkt läsa Agatha Christie "Three act tragedy" som jag hittade på en loppis nyligen.

    Ha en fin sommar!

    SvaraRadera