torsdag 24 juli 2014

Ingen storstädning här inte.

När katten ligger på golvet då är det varmt, nej jag klagar inte det är skönt. Men göra något inne är omöjligt, ute och läsa i skuggan det fixar jag.
Jag läser just nu Boktjuven, än så länge är det inget WOW, men det kanske kommer.
Vilken höst vi får, här ser ni min Bevakningslista på Bokus, om jag kommer köpa alla ca 40 böcker, nej absolut inte. Men någon bok blir det nog, kanske en pocket.
Jag såg att Bricken serien kommer med en ny del, måste jag bara läsa och Helene Tursten kommer ut med en ny serie. 
Denna bild hittade jag på Facebook, visst är den bra?

4 kommentarer :

  1. Ja det kommer en hel del bra under hösten. Man längtar allt lite grann.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag längtar inte till hösten precis, sommar och vara ledig är så skönt.

      Radera
  2. Ha ha ja den bilden va klockren

    SvaraRadera