torsdag 31 juli 2014

Jag klarade det

Jag och dottern var och handlade igår det blev också en sväng till Burger King och jag  tog en Cafe Frappe, mycket god.
Willys hade pocketrea 3 för 59:-, hur billigt är inte det, men jag hade de flesta och ingen jag var direkt sugen på. Så jag köpte INGEN pocket.
Nej det finns så många andra böcker jag vill ha så jag väntar. Här ser ni min bokjordglob.
Jag var ute och hämtade posten nu och där låg ett litet paket, jo, då en efterlängtad bok, åhh vad skoj.
Så nu ser eftermiddagen ut så här, tvätta-läsa-tvätta-läsa.

8 kommentarer :

  1. Ja hittar man inget som man vill ha så är det bättre att spara sig till något speciellt som man verkligen längtar efter.

    SvaraRadera
  2. Jag var på loppis idag och kunde inte låta bli att kolla på böckerna. Men jag hade visst glömt plånboken hemma, som tur var...

    SvaraRadera
  3. Bättre vänta och köpa någon bok man verkligen vill ha än bara köpa för det är billigt. Caroline Erikssons nya är jag också sugen på. Fin jordglob förresten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, även om det var väldigt billigt

      Radera