onsdag 16 juli 2014

På Öland

När vi åkte ner till Öland regnade det HELA tiden, så man var så där lagom glad. Ska det bli så här hela veckan. Ja ja då blir det mycket läst i alla fall. Under färden hade jag Moderhjärtat av Janouch i spelaren, alltså så bra hon skriver.
Men det klarnade upp fint och idag är det sol från en nästan klarblå himmmel. Den här bilden är från stället jag kommer till på min promenad.
Lite fika hos släkten blev det också, min favorit och faktiskt första gången jag fick dessa flottyrringar var här på Öland. Men det var för öve 40 år sedan, inte ens bron fanns då. Så lite har ändrat sig.
Jag försöker läsa lite men då kommer dottern med Skip- Booet, hon har sådan tur hela tiden.
Idag ska vi till stranden så då tar jag med mig en pocket.
Ha det gott

2 kommentarer :

  1. Hoppas ni får riktigt fint väder när ni är på Öland.

    SvaraRadera