torsdag 31 juli 2014

Katerina Janouch - Blodsystrar

Serien om barnmorskan Cecilia Lund har fått en efterlängtad sjunde del. Precis som tidigare i serien handlar Blodssystrar om vardagsliv, relationer, och familjedraman i kombination med nervpirrande spänning. Cecilia står på egna ben efter skilsmässan. Under en dramatisk förlossning på sjukhuset där hon jobbar avlider en ung mamma och hennes baby. I medierna rasar en hätsk debatt om vårdbesparingar och Cecilia kontaktas av den bortgångna kvinnans fästman. Hon är helt oförberedd på vad som sedan sker. En ung gravid kvinna hittas medvetslös under en gångbro och Cecilia engagerar sig i fallet med fara för sitt liv - samtidigt som hon försöker finnas till hands för sin egen familj. Hämtat från Bokus

Så nu har jag läst ut den sjunde delen i serien om Cecilia Lund och helt klart vill jag gärna läsa en åttonde del(skriv Janouch). Jag gillar kombinationen vardagsliv, relationer, jobb och spänning.Från början tyckte jag hennes böcker handlade mer om relationer, men nu har de nästan blivit rena deckare.För mig är det positivt men jag undrar om alla tycker om det. 
BETYG 4
Mp3-bok (nedladdningsbar ljudbok)
Filformat: Ljudbok, MP3 (5-minutersspår) (227.0 MB)
Språk: Svenska
Inläsare: Anna Maria Käll
Utg.datum: 2014-06-18
Förlag: Storyside
ISBN: 9789170369896

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar