torsdag 19 april 2018

Helgfrågan v. 16

En riktigt stressig vecka med massa tider att passa, tyvärr passar det inte mig att ha det så. Min mage gillar inte stress.👎. Imorgon bär det av tidigt till Jönköping på en planeringsdag på Uptech med bland annat Blockprogrammering på programmet. Vi kommer hem 17.30 och egentligen skulle jag packat och åkt till Danmark dagen efter, men en av tjejerna fick magsjuka och en annan halvdålig så vi avbokade.
Så nu kan jag andas ut och njuta av det vackra vädret i helgen.
Vindarna vajar friskt kring Svenska akademin och nu är det bara 11 ledamöter kvar.
Den ständige sekreteraren Sara Danius tvingades ju avgå.

Vad tycker ni om detta?

Bonusfråga: Sara har är ju som bekant förtjust i knytblus, har du något plagg du gillar speciellt mycket?

18 kommentarer :

  1. Strass gillar inte jag heller, njut av solen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska jag kan småkratta lite i trädgården.

      Radera
  2. Min mage gillar inte heller stress, har känt av det nu i veckan så i helgen blir det vila. Ha det gott i vårsolen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jätteviktigt att ta det lugnt, men ska nog kratta lite.

      Radera
  3. Hoppas du får din utflykt till Danmark lite senare! Cirkus Akademien skulle man ju kunna orda mycket om ...

    SvaraRadera
  4. Får nog hoppa över veckans helgfråga. Är inte alls insatt i det där!

    SvaraRadera
  5. Stress är inget vidare. Hoppas du får en skön helg!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får god vila nu i helgen, så att magen lugnar ner sig, inget kul när den är i olag. Danmark finns ju kvar och går att besöka när ni mår bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det hade varit trevligt att besöka nu när det var så fint väder.

      Radera
  7. Blev ju riktig sommar och sol såhär på direkten, så njut och stressa av! :)

    SvaraRadera
  8. Skönt att det inte blev någon resa till Danmark. Stress innan resa är aldrig bra tycker jag. Då har jag bara migrän och sover första dygnet.

    SvaraRadera