söndag 6 mars 2022

En smakebit på søndag

Söndag igen vilket innebär jobbdag imorgon, jag kan inte påstå att jag fått så mycket avprickat på min To do list. Igår var jag med flyttgröt till min dotter och barnbarn som flyttat. Philip är två nu och så himla charmig, jag hade med mig en bok till honom och den skulle läsas sjutton gånger.
Jag ger idag en smakebit från denna söta bok.
Baksidestexten.
Boken är en feelgood och hittills en väldigt trevlig läsning. Boken finns på rea för 129kr.
Det finns en del 2 som heter Daisys gamla folkabuss och en del 3 som kommer ut i slutet av mars och heter Kates besynnerliga pysselbutik
Mer smakebitar här>>>Överväganden

15 kommentarer :

  1. Jag har inte läst något av Ali McNamara, men jag är ganska så nyfiken på hennes böcker.

    SvaraRadera
  2. Den har jag läst!
    Vilka fina tulpaner!

    SvaraRadera
  3. Jag kan ha lagt fel länk https://cinnamonbooks.se/2022/03/06/en-smakebit-pa-sondag-de-rotlosa/

    SvaraRadera
  4. Låter charmigt, men varför är titlarna så lika på så många feelgood? "Den lilla xx vid yy"...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan man verkligen fråga sig, hehe.

      Radera
  5. Jag är en riktig surkärring som inte läser mysböcker. Inte deckare heller. Himla trist människa....haha. Tack för smakbit, du har lika många böcker på g samtidigt som jag. Är vi inte lite schizofrena?

    SvaraRadera
  6. underbart att läsa bok 17 ggr för litet barnbarn. väldigt sött omslag. kände inte till boken. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  7. Snygg bild med boken och tulpaner. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera