tisdag 1 mars 2022

Välja Bookie bok.

Det var som vanligt fem böcker att välja på. När vargarna kommer har jag så den går bort.
Främlingar jag känner och Kaffe med mjölk känns inte som min smak.

Liane Moriartys bok är över 500 sidor lång och någon recension jag läste beskrevs den som seg. På Goodreads är betygen skiftande, en del ger den fem stjärnor andra en stjärna.
 Malin Persson Giolitos böcker har jag inte varit så förtjust i tidigare.

Förra gången var det så att jag var intresserad av tre böcker men köpte två.

Jag kan ju välja denna från tidigare månad men sen har vi ju Bokträff med författaren och då kanske hon har med sig boken. Då får jag den signerad.
Jag får fundera lite.
Ha det gott. 

2 kommentarer :

  1. Jag valde Äpplet faller inte. Det blir min första Liane Moriarty, men jag har ju hört mycket bra om henne.

    SvaraRadera