torsdag 31 mars 2022

Helgfrågan v.13

I helgen ska jag iväg på något roligt, det ska nämligen bli bokträff i Jönköping.
Jag åker upp på lördag middag och så hinner jag kolla lite i affärer.
På lördagskvällen blir det middag på hotellet med massa bokprat.
Själva bokträffen blir sen på söndag och det är författare med som;
Susanne Fellbrink, Mattias Edvardsson, Josefin Schygge och Johanna Sernelin.
Efter bokträffen åker jag vidare till min dotter och stannar där till tisdag morgon då jag åker till ögonmottagningen. Så ingen chans att missa bussen denna gången, för nu åker jag tåg. Tillbaka hemma är jag väl någon gång på tisdag eftermiddag.

När du läser: Hur ordnar du det då för dig?

Jag läser ofta i soffan i vardagsrummet, med mig har jag något att dricka, det kan vara allt från läsk till te. Är det fredag kan det bli lite godsaker då ofta något som inte klabbar, avskyr chokladfläckar i böcker. 
Ha en trevlig helg.!!!

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. äter sällan när jag läser böcker, blir mer när jag ser på film... och chokladfläckar vill man inte ha i böcker.

    SvaraRadera
  2. Det skulle väl möjligen vara i Joanne Harris' bok Choklad, som chokladfläckar skulle kunna accepteras :D

    SvaraRadera
  3. i fåtölj eller säng. men allra helst ute

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går att läsa överallt men mysigast ute

      Radera