tisdag 22 mars 2022

Tisdagstrion. Vecka 12: Den förra, nu och nästa (den bok jag precis läst/läser/ska läsa)

Ugglan och boken har denna vecka tänkt att vi ska presentera vad vi läser m.m.
Jag ska försöka hålla mig till tre då.
Jag har precis läst ut denna, en rolig feelgood som man skrattat gott till.
Jag läser just nu denna deckare av Cecilia Sahlström del 7 i serien
Denna är jag så pepp på att den får gå före i kön. En bok som Reese Winterspoon rekommenderat. Skådespelerskan kunde ni se i Big little lies från böcker av Liane Moriarty. Hon har även spelat i Wild som även det är från en bok. 

17 kommentarer :

  1. Sanatoriet låter som en bok för mig 😁

    SvaraRadera
  2. Har inte läst någon i din trio men blir nyfiken på Sanatoriet och När vardagen knackar på. Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  3. Blir också nyfiken på Sanatoriet!

    SvaraRadera
  4. Sanatoriet tittade jag på för bara någon dag sedan.

    SvaraRadera
  5. När vardagen knackar på låter som en trevlig bok. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  6. Jag brukar också kolla vilka böcker Reese rekommenderar, så jag blir lite nyfike på sanatoriet

    SvaraRadera
  7. Sanatoriet har jag läst på engelska.

    SvaraRadera
  8. När vardagen knackar på ska jag också läsa. De andra två har jag inte läst. Tack för tips!

    SvaraRadera
  9. Verkar vara både trevliga och spännande böcker.

    SvaraRadera
  10. Tack för tipsen. Sanatoriet är jag jättenyfiken på.

    SvaraRadera
  11. Alemo har jag hört talas om, men de andra två titlarna kände jag inte till

    SvaraRadera
  12. Sanatoriet ser tilltalande ut!

    SvaraRadera
  13. Inte läst någon av dina. När vardagen knackar på har jag åtminstone sett här och var.

    SvaraRadera
  14. Cecilia Sahlström har jag läst ett antal böcker av som var bra, den där nya kände jag inte till. Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  15. Nu blev jag nyfiken på Sanatoriet!

    SvaraRadera