tisdag 8 mars 2022

Tisdagstrion. Vecka 10: Klubbar, föreningar eller (hemliga) sällskap

Denna vecka handlar det om klubbar, föreningar och hemliga sällskap, allt enligt Ugglan & Boken
Tre kvinnor går med i Sams klubb för lyckliga slut och avslöjar hemligheter och annat för varandra. Fina miljöer med.
Tre kvinnor går med i en bantningssajt för att gå ner en del kilo, de stötar varandra. Med denna bok fick man en påse ostbågar, mycket uppskattat. 
Denna står i bokhyllan och väntar på att bli läst.

24 kommentarer :

  1. Klubben för lyckliga slut är den enda jag har läst i din trio och den är med hos mig också 🙂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte den skulle komma upp en del.

      Radera
  2. verkar vara trevliga klubbar, tack för tips.

    SvaraRadera
  3. Har inte läst någon av dina, tack för tips!

    SvaraRadera
  4. Spännande trio. Vill läsa dem alla tre.

    SvaraRadera
  5. det var just snyggt att skicka ostbågar med en bantningsbok! har inte läst någon i din trio. men Säfstrand låter som något som kunde behövas i dessa tider

    SvaraRadera
  6. Ser ut att vara två lyckliga och en mystisk, kanske hemsk bok och jag har inte läst någon av dem.

    SvaraRadera
  7. Tack för intressanta tips. Den tredje är jag nyfiken på.

    SvaraRadera
  8. Blir lite sugen på de här!

    SvaraRadera
  9. Jag kan rekommendera boken av Leigh Bardugo. Och här finns ostbågsboken igen, den var med i en annan trio idag också!

    SvaraRadera
  10. En bantningsbok med ostbågar, jag älskar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dubbelmoral så det smäller om det.

      Radera
  11. Lyckostarnas klubb hade jag också med. Och Säfstrands bok är jag nyfiken på

    SvaraRadera
  12. Det nionde sällskapet har jag läst fast på engelska. Deandra två vill jag läsa.

    SvaraRadera
  13. Det nionde sällskapet har jag läst och tyckt mycket om.

    SvaraRadera