söndag 10 april 2022

En smakebit på søndag

Då var det söndag och denna vecka har barnen lov så det känns skönt inte massa tider att passa. Så jobbar jag bara 3 dagar denna vecka.

Jag läser just nu denna bok som är så lovordad bland annat av Reese Witherspoon.
Jag är en bit in i boken och undrar när det ska bli spännande. Här en smakebit.

Hon börjar känna sig redig i huvudet och tittar ut. Mer snö har tornat upp sig mot fönstren och den är outsägligt vit mot fonden av blå himmel. För första gången är bilden mer inbjudande än hotfull. Wills förslag att ta en promenad är kanske ingen dum idé.

Mer smakebitar här

Glöm ej Påskläsutmaningen, anmäl er här; >>>>>Påskläsutmaning<<<<<<

22 kommentarer :

  1. Den här är jag nyfiken på! Är den inte spännande?

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja det är från Reese Winterspoons rekommendationer.

      Radera
  3. En vacker omslagsbild. Hoppas den når upp till förväntningarna, deckare är inte min grej. Trevlig söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den känns inte som en deckare hittills.

      Radera
  4. Din bok vill jag också läsa. Verkar spännande. Tack för smakbiten. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  5. Tack för smakbiten! Den vill jag läsa!

    SvaraRadera
  6. sanatorium, berg, snö, en skyddad värld. kände inte till boken. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  7. Inte spännande än? Den börjar försiktigt alltså. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja väldigt försiktigt även om det händer saker.

      Radera
  8. Ajdå inte spännande? Men det kommer förhoppningsvis, kände inte till boken. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  9. Svar
    1. Ja fast jag skulle inte vilja vara instängd där.

      Radera
  10. Boken låter ju lovande. Ska bli kul att se vad du tycker när du läst!

    SvaraRadera