söndag 17 april 2022

Påskläsutmaningen

Här kommer en sammanställning på Skärtorsdagen-Påskdagen.
Skärtorsdagen då lyssnade jag på;
Den är så hyllad men jag förstår det inte, det var inget speciellt med den. Den var inte dålig men jag blev inte blown away precis.
Långfredagen lyssnade jag på Ensamfjäril;
Det blev inte många kapitel tyvärr innan mina gäster kom.
Sen fylldes huset med barn och barnbarn då var det ingen tid för läsning.
Summering:
Skärtorsdag: 192 sidor
Långfredag: 15 sidor
Påskafton 0 sidor
Påskdagen: 0 sidor
Summa hittills: 207 sidor

3 kommentarer :

  1. Kaffe med mjölk har jag tänkt läsa eller lyssna på framöver. Härligt med besök av barn och barnbarn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kaffe med mjölk var ingen favorit hos mig men hade nog för stora förväntningar

      Radera
  2. Så kan det vara. Ibland fattar man bara inte varför vissa böcker är så hyllade, lika lite som man inte fattar varför vissa böcker inte alls får den uppmärksamhet man tycker de förtjänar.

    SvaraRadera