torsdag 1 september 2022

Helgfråga v. 35

Förra veckan var det inte många som svarade på Helgfrågan. Jag vet inte om det var frågan eller om ni börjar tröttna på Helgfrågan. Ni får gärna komma med förslag på fråga.
Denna vecka är jag lite nyfiken av mig och undrar helt enkelt;

Vad kommer era böcker ifrån?
(egna böcker, bibliotek, e-böcker, storytel eller liknande, recensionsexemplar, m.m)

För egen del är det en salig blandning men en hel del recensionsexemplar men också ljudböcker, tycker det är mysigt att lyssna på böcker. 
Denna lyssnar jag på innan jag somnar.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 kommentarer :

  1. För min del berodde det på frågan Mia. Bara ett "Nej" som svar på en fråga blir så kort och tråkigt, både för en själv och för andra. Inte tröttnat på Helgfrågan, inte alls! Ett torsdagsnöje ju! :)

    SvaraRadera
  2. jag håller helt med Åsa. inte alls trötta på Helgfrågan. en kul kontaktyta. men svaret på förra veckans fråga hade bara blivit ett nej. och hur kul är det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni får gärna komma med förslag, härligt att ni vill fortsätta.

      Radera
  3. Jag brukar inte svara på Helgfrågan om det är en fråga som inte intresserar mig eller om det skulle bli ett väldigt kort precis som Åsa skrev i sin kommentar.
    Annars gillar jag då det är frågor som jag vill och kan svara utförligt på i Helgfrågan så jag har inte tröttnat alls på dem.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Åsa, även om jag faktiskt gav ett kortfattat svar.

    SvaraRadera