tisdag 20 september 2022

Tisdagstrion. Vecka 38: Tre boktitlar som börjar på samma bokstav

Tisdagstrion hos Ugglan & Boken, denna vecka handlar det om Tre boktitlar som börjar på samma bokstav.
Jag kör med S så får vi se, då börjar vi med en deckare;
Här blir det triss i S då författarens namn och titel. Nummer 9 i serie där vi får följa Emma Sköld när hon löser olika mysterier.
En verkligt bra feelgood som passar bra att läsa snart eftersom den är lite julig.
Så tar vi en barnbok med nämligen;
Den är fin och lite tänkvärd. Jag har tyvärr inte hunnit recensera den än.

17 kommentarer :

  1. Jag verkar ha slutat läsa om Emma Sköld efter sjätte boken. Får se om jag tar upp bekantskapen igen.

    SvaraRadera
  2. Inte läst någon av dina. Sofie Sarenbrants är den enda jag har hört talas om, men jag har inte läst något av henne.

    SvaraRadera
  3. Tre böcker som jag inte läst. Kul att du har en barnbok i trion.

    SvaraRadera
  4. Signes mamma är rädd för allting ser ut att vara en bra barnbok

    SvaraRadera
  5. Tack för tre mysiga boktips.

    SvaraRadera
  6. har inte läst någon av dina tre böcker. Sarenbrant känner jag i varje fall till

    SvaraRadera
  7. Tror det kan vara dags för en Sarenbrandt igen nu!

    SvaraRadera
  8. Skyddsängeln får jag nog försöka läsa.

    SvaraRadera
  9. Skyddsängeln har jag läst. Tack för tipsen om de andra två.

    SvaraRadera
  10. Tack för tips! Inte läst någon av dessa.

    SvaraRadera